Posjeta PD Malačka iz Kaštela na svečanost povodom 15. godišnjice postojanja njihovog društva

Nakon devet godina uzajamne suradnje i zajedničkih druženja, organizacija i ekspedicija po Blidinju. Zavelimu, Manta Blancu, prihvatili smo poziv HPD-a Malačka iz Donjih Kaštela i odazvali se na svečanost povodom 15. godišnjice postojanja njihovog društva. Naime, iako su naša dva društva sve ovo vrijeme bili u izvrsnim odnosima, nikada do sada nismo bili kod njih u gostima na njihovoj Malački u prekrasnom planinarskom domu.  U subotu 14.  i 15. siječnja 2012 godine (20. godišnjica međunarodnog priznanja RH ) ekipa od 17 članova HPD-a Pločno iz Posušja je provela je jedan nezaboravan vikend , uz iznimno gostoprimstvo , sa kolegama iz HPD-a Malačka i još 10-ak planinarskih društava iz RH i Herceg-Bosne.

U subotu oko 13:00, nakon što smo se našli na Trgu branitelja, smo krenuli iz Posušja sa autobusom i vozačem iz Posušje –busa. U 16:00 sata smo već bili u domu, gdje smo dočekani na jedan iznimno domaćinski i kolegijalan način, i tada je već fešta počela…

Oko 50 dobro raspoloženih planinara  je slavilo uz pjesmu, vino i odličan sač (peku), mezu    do jedan sat iza ponoći, i kada je netko „iz mase“zapjevao :“valjalo bi poći leći“ odlazi se na počinak.

Ujutro je ustajanje u 6, kava, lagani doručak i odlazak na planiranu turu: sa autobusom se spuštamo do željezničke pruge, gdje nam se pridružuje još 160 planinara i sa vlakom idemo do Labina i odatle se upućujemo nazad prema domu. Uz put smo imali marendu u jednom selu dalmatinske zagore, otvaranje šampanjca, i „krštenje“ novih planinara HPD-a Malačka.  Kod doma smo oko 13:00  i odmah je na vrhu pored velikog križa služena Sveta misa i blagoslov planinara koju je predvodio Don Mate (prezime nismo saznali). Nakon Svete mise uslijedio je kulturno-zabavni program sa ženskom klapom iz Kaštela, i dodjela zahvalnica, priznanja i pozdravni govori. Inače, kada je ljepotice iz klape zapjevale „Lijepu našu“  iznad nas se na buri vijorio barjak Republike Hrvatske, pogled pucao na cijeli osunčani Kaštelanski zaliv, Split, otoke srednje Dalmacije, momenti su koji su nam se svima urezali u sjećanje.

Kroz pozdravni govor i dodjelu priznanja opet smo se osjećali posebno počašćeni od domaćina, a mi smo im zahvalili na svemu i rekli da „nismo znali da je kod njih ovako lipo, i da nas se ubuduće neće moći zgodno otarasiti“, misleći pritom na posjećivanje Malačke.

Nakon ručka i kratkog pozdravlajnja sa domaćinima oko 15:00 odlazimo sa  vozačem Bajom u našu dragu Herceg-Bosnu.

Sve u svemu, jako dobro iskorišten vikend za naše članove, velika pohvala i zahvala za domaćine, i poziv novim članovima da nam se ubuduće pridruže u ovakvim aktivnostima.

Galeriju slika možete naći na sljedećem linku