Posjeta HPD-u Malačka povodom 16. obljetnice postojanja

images/kastela11.jpgOvoga vikenda (13.01.2013) planinari HPD “Malačka“ iz Donjih Kaštela proslavili su svoju obljetnicu, 16 godina postojanja društva. Tom prigodom smo se i zaputili put Kaštela da zajedno s njima proslavimo njihovu godišnjicu. Kao što je već poznato sa planinarima iz ovoga društva veže nas dugogodišnje prijateljstvo, kao i iznimno korektna i uspješna suradnja u organizacijama skupa u Masnoj Luci te uspona po Čvrsnici, Vranu, Zavelimu…

Kako smo i obećali prošle godine da ćemo dolaziti svake godine to smo i učinili. Već nekoliko dana prije su počele pripreme za ovaj posjet, kao i mala doza uzbuđenja zbog posjete prijateljima iz Kaštela. U subotu oko 13:00 sati smo se našli ispred naših prostorija i lagano krenuli. Uz par stajanja već oko 16:30 smo bili u domu, gdje smo dočekani na jedan iznimno domaćinski i prijateljski način. Već ispred doma dok smo nazdravljali čašicom rakije od žižule (koju pravi Filip Balić) i malo razgledali krajolik osjećao se miris roštilja koji je dopirao iz konobe. Domaćini su nas pozvali unutra, nakon što  nam je predsjednik Petar Penga zaželio dobrodošlicu i ugodan boravak, fešta je počela, a trajala je ohoho... Slavilo se uz roštilj, vino, mezu a šala i pjesme nije nedostajalo.

Ujutro buđenje oko 6, kava, čaj i busom krećemo na željezničku postaju u Kaštel Stari gdje čekamo vlak prema Labinu. Na postaji nas je dočekalo oko stotinjak planinara iz 7-8 planinarskih društava. Pogledima uprtim prema nebu i moleći se da ne bude kiše lagano krećemo vlakom prema Labinu.

Po dolasku u Labin markiranom stazom krećemo prema selu Botići gdje je prvi odmor. Tu ložimo vatru, marendavamo a tu se već tradicionalno iskopava prošlogodišnji šampanjac i zakopava novi za iduću godinu. Nakon ispijanja nekoliko boca šampanjca nastavljamo dalje. Na sljedećem odmorištu također već tradicionalno us smijeh se „krste“ novi planinari.  Na vrhu iznad doma smo u 13:00. Niti jako jugo ni kiša nije nas omela u služenju Sv. mise na Križu koju je predvodio don Mate Škaričić. Nakon mise stižemo u dom gdje nas čeka još 50-tak planinara. Riječima dobrodošlice prvi se obratio predsjednik HPD Malačka Petar Penga. Slijedili su pozdravi predstavnika planinarskih društva kao i dogradonačelnika grada Kaštela gospodina Marinka Kovačeva, a klapskom pismom nas je počastila klapa Štorija. U ime našega društva zahvalnicu je primio i obratio se nazočnima gospodin Dominik Crnogorac. Nakon ručka, ukusno pripremljenog fažola, rastajemo se uz pozdrave i obećanje da dolazimo i dogodine.

Ovom prilikom se u ime društva zahvaljujemo domaćinima koji su nam priuštili ugodan vikend uz ugodno druženje, svima koji su se trudili da nas ugoste a posebno predsjedniku Petru Pengi i tajniku Filipu Baliću.